نمایندگی نصب کولر گازی ال جی

دارا بودن تعمیرکارانی با تجربه و آموزش دیده، و تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی، ارائه بالاترین رده کیفی خدمات پس از فروش ال جی از جمله خدمات تعمیرگاه مجاز  ال جی است.

مهندسان نمایندگی تعمیرات ال جی نخست تعداد قطعه های ایراددار، علت خرابی، میزان تعمیرات موردنیاز، هزینه های احتمالی و زمان تعمیرات کولر گازی ال جی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به خواسته شما قطعه های معیوب را تعمیر یا تعویض می نمایند.

نمایندگی تعمیرات ال جی در ایران همه محصولات ال جی را حمایت می کند و برند تعمیرگاه مجاز ال جی را به منزله برندی نمونه برای همه خانواده های ایرانی پیشنهاد می نماید. طبق آمار موجود همه مصرف کنندگان این برند از محصولات آن رضایت کامل را دارند و کارکرد و کیفیت آنها را در مقایسه با سایر برندها باکیفیت می دانند.

با تماس با نمایندگی رسمی ال جی و تعمیرات کولرهای گازی ال جی می توانید از خدمات زیر برخوردار شوید. پاسخگویی شبانه روزی در هفت روز هفته،

تعمیرات با قطعه های اصلی در خانه شما (لوازم یدکی اورجینال کولرگازی اسپلیت ال جی)،

 

 سرعت بالا در تعمیرات کولر گازی ال جی،

برخورداری از تجهیزات و وسایل پیشرفته و تخصصی در زمان تعمیرات،

ارزیابی مهندسان برای شناسایی دلیل ایجاد ایراد،

تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز ال جی حضور دارند هم به طور تجربی و عملی و هم به طور آموزشی و علمی تعمیرات کولر گازی ال جی را یاد گرفته اند و می توانند بهترین نحوی نسبت به برطرف کردن ایرادهای کولر گازی شما اقدام کنند.

تعمیرات کولر گازی ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی و سرویس انواع کولر گازی ال جی

نمایندگی نصب کولر گازی ال جی

نمایندگی نصب کولر گازی ال جی و تعمیرات کولر گازی ال جی در صورت موجود بودن ضمانت نامه رسمی ال جی باید توسط نمایندگی تعمیرات  ال جی LG  انجام شود و در موجود نبودن ضمانت نامه به وسیله تعمیرکار مجاز کولر گازی ال جی انجام می شود.

خدمات نصب کولر گازی ال جی نیز توسط تعمیرگاه مجاز ال جی در محل موردنظر دستگاه شما انجام می شود.

آموزش سرویس کولر گازی ال جی

تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی – این تعویض باید توسط تعمیرکار کولر گازی ال جی و با دقت بسیار انجام شود.

تعمیر برد کولر گازی ال جی – این مورد نیز از نمایندگی تعمیرات  ال جی است که توسط سرویس کار ال جی انجام می شود.

ریموت کنترل کولر گازی ال جی – برای خرابی ریموت کنترل کولر گازی ال جی بهترین راه، خرید ریموت کنترل کولر گازی ال جی از فروشگاه ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت است.

شارژ گاز کولر گازی ال جی – شارژ گاز کولر گازی یکی دیگر سرویس های کولر گازی ال جی است که نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار تعمیرگاه مرکزی ال جی دارد.

برای درخواشت آنلاین، شارژ گاز، تعمیر و یا نصب و راه اندازی انواع کولرگازی و اسپیلت با شماره تلفن های موجود در سایت نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید و خواسته خود را با ما در میان بگذارید..

تعمیرات کولر گازی ال جی

آموزش تعمیر کولر گازی

تعویض قطعات معیوب کولر گازی برتری بسیاری دارد ولی هزینه تعمیر کولر گازی خیلی کمتر از آن است، اگر کولر گازی زیر ۱۰ سال عمر کرده باشد تعویض قطعات آن خوب است والا اگر از این مدت پایین تر باشد تعمیر آن بهترین و به صرفه ترین راه است. همچنین هزینه ای که بابت قبض برق در تعمیرگاه مرکزی ال جی  برای استفاده از کولر گازی واریز می کنید اگر منطقی باشد و هزینه زیادی برای شما نداشته باشد بهترین راه تعمیر قطعه به جای تعویض آن است، مراقبت و همینطور تعمیر در زمان مناسب بهترین شیوه برای استفاده بهینه از کولر گازی و کم کردن هزینه قبض برق است.

تعمیرات کولر گازی ال جی

تعمیر و نگهداری کولر های گازی ال جی در مرکز رسمی خدمات پس از فروش ال جی

قطعات کولر گازی ال جی

از آنجائیکه زمان شما باارزش است و هدر دادن آن برابراست با صرف هزینه های زیاد برای شما،  پس تعمیرگاه مجاز ال جی و تعمیرات کولر گازی ال جی که در زمینه تامین قطعات و لوازم جانبی کولر گازی نیز مشغول فعالیت است افتخار دارد شما را در صرفه جوئی در وقت و کم کردن هزینه ها کمک کند.

اطلاعات تخصصی قطعه های کولر گازی ال جی و توضیحات مرتبط با هر یک از قطعات را برای ما بیان کنید تا همکاران ما بتوانند درخواست لوازم و قطعات کولر گازی ال جی مورد نیاز شما را به صورت آنلاین و یا شماره تلفن نمایندگی تعمیرات ال جی برایتان بفرستند.

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی محلی است که شما مشتریان عزیز می توانید با حضور در آنجا و گذاشتن وقت کمی، کولر گازی دلخواه خودتان را سفارش بدهید.

کولر گازی های ارائه شده در این نمایندگی، دارای همه خدمات پس از فروش می باشند و مهندسان و تعمیرکارن نصب و راه ‌اندازی پس از خرید این ماشین، همراه خریدار می آیند تا همه کارهای لازم برای نصب و راه‌ اندازی آن را به بهترین صورت انجام دهند.

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی با مجهز کردن تعمیرگاه مجاز ال جی  خود به بهترین و حرفه ای ترین افراد متخصص و کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش ال جی، توانسته است بیشترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خود بدهد و همه خواسته های آنها را در کمترین زمان برآورده نماید.

مشتریان عزیز با مراجعه به این نمایندگی تعمیرات ال جی می ‌توانند با برخورداری از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، همچنین از مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در نمایندگی رسمی ال جی، بهترین تصمیمات را در باره خرید کولر گازی ال جی بگیرند.

آموزش سرویس کولر گازی ال جی

اگر شما هم می خواهید سرویس کولر گازی را خودتان انجام دهید با ادامه این نوشته همراه باشید.

برای تعمیر کولر گازی پیش از هر کاری برق کولر گازی را قطع نمایید تا خطری شما را تهدید نکند و با خیال راحت کارتان را انجام دهید. برای قطع کردن برق کولر گازی با توجه به نوع کولر دو راه وجود دارد.

دو شاخه کولر گازی را از کنار پنل از برق بکشید.

تعمیرات کولر گازی ال جی

نحوه سرویس کولر گازی

فیوز برق کولر گازی را از جعبه‌ فیوزی که غالبا درون آشپزخانه یا کنار در ورودی تعبیه می شود قطع کنید. اگر تعداد فیوزها زیاد است و نمی دانید کدام فیوز مربوط به کولر گازی است کولر خود را روشن کنید و تک تک فیوزها را امتحان کنید تا فیوز کولر گازی را پیدا نمایید.

بعد سرویس پنل داخلی را انجام دهید برای این کار نخست بایست قاب جلویی پنل را باز کنید و دو عدد فیلتر آن را بیرون بکشید و با کمک از فشار آب آن را بشویید به طوری که خاک و غباری روی آن نماند.

بعدازاین کار باید حسگر کولر را دربیاورید و  تمیز کنید و در جای خود قرار دهید. این حسگر کار بررسی دمای محیط  را دارد و به برد فرمان روشن و خاموش شدن اتوماتیک کولر گازی را می دهد. در صورتی که این حسگر تمیز نباشد به خاطر فرمان اشتباه به برد در سیستم شما مشکل به وجود می آید.

منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.