دمای یخچال به اندازه کافی سرد نیست

ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی ، یخ‌ساز یخچال تان کار نمی‌ کند؟ آب از آب‌ سردکن بیرون نمی آید؟ خنک نمی‌ کند؟ در این نوشته به مواردی از ایرادهایی که غالبا یخچال‌ ها به آن گرفتار می‌ شوند به همراه دلیل و راه‌کار رفع اشاره می نماییم.

فرض کنید در یخچال را باز کنید و مشاهده کنید باید هر چیزی که درونش است را دور بریزید. هنگامی یخچال به مدت طولانی درست کار نکند، سرانجام مجبور می‌ شوید همین کار را انجام بدهید.

خبر خوب اینکه بسیاری از ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی که غالبا در یخچال فریزر ایجاد می شود را می‌توان به آسانی تعمیر کرد. در این نوشته به مواردی از ایرادهایی که غالبا یخچال‌ ها به آن گرفتار می‌ شوند به همراه دلیل و راهکار رفع اشاره می نماییم. تعمیرگاه مجاز ال جی و نمایندگی مرکزی ال جی در ایران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزیز است و خدمات پس از فروش ال جی را پشتیبانی می کند. نمایندگی رسمی ال جی خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی را برای شما آسان تر کرده است و هر کجا و در هر زمانی که نیاز به کمک داشته باشید آماده رسیدگی به خواسته شماست.

 

1: دمای یخچال به اندازه کافی سرد نیست

شاید ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی از ترموستات است و باید تعویض شود. ولی پیش از هرکاری اول یخچال را از برق در آورید و کویل‌ های کندانسور را با یک برس یا جاروبرقی تمیزکاری کنید. در صورتی که ایراد رفع نشد برای تعمیر یخچال فریزر خود با تعمیرات یخچال فریزر ال جی تماس بگیرید.

ایرادهای متداول یخچال فریزر ال جی

2: یخساز کار نمی‌ کند

شاید ماژول موتور یخساز خراب شده و باید عوض شود. یک امکان دیگر نیز وجود دارد که شیر ورودی آب مسدود باشد. شیر را بررسی کنید و مشاهد کنید که محلی نشتی نداشته باشد یا چکه نکند؛ ولی از یاد نبرید که منبع اصلی شیر را ببندید و الا احتمال دارد آب سرریز کند.

بررسی کنید که نمایشگر یا فیلتر خراب نباشد. همینطور ایراد می‌تواند مربوط به مکانیزم خود یخ‌ساز باشد. بسیاری از یخچالهای امروزی از گرما جهت آزاد کردن قالب یخ کمک می گیرند که برای معین کردن ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی آن باید یک سری تست های الکتریکی انجام شود. در صورتی که ایراد از شیر آب یا فیلتر نباشد، باید برای تعمیر یخچال فریزر با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید.

3: یخچال کار نمی‌ کند

شاید جعبه کنترل به خاطر قطع شدن های پی در پی برق، فرسوده شده و یا مدارهای باز صدمه دیده و احتمال دارد احتیاج به عوض کردن داشته باشد. برای تعمیر یخچال فریزر ال جی خود باید از تعمیرگاه مجاز ال جی کمک بگیرید.

4: یخچال سروصداهای ناهنجار در می‌ آورد

در صورتی که ایراد از جعبه کنترل باشد، بایست تعویض گردد.

5 : آب یا یخ از یخچال بیرون نمی‌ آید

آیا به طور منظم فیلتر را تعویض می‌کنید؟ فیلتر آب یخچال با گذشت زمان، دیگر نمی‌ تواند آلاینده‌ هایی را که جهت فیلتر کردن آنها طراحی شده جمع کند. پس از یاد نبرید که فیلتر را به صورت منظم تعویض نمایید.

در خیلی از یخچال‌ های مدرن ، یک سنسور در درون درب است که به شما اطلاع می دهد چه موقعی باید فیلتر را عوض کنید. شیر آب (در پشت فریزر) هم در صورت مسدود شدن با مواد معدنی و باز و بسته نشدن، احتمال دارد احتیاج به عوض شدن داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی و خدمات پس از فروش آن همه استان های کشور عزیزمان را شامل می شود و همه محصولات ال جی دارای گارانتی ۳۶ ماهه هستند. شما برای هر گونه تعمیرات دستگاه های متنوع ال جی می توانید با شماره تماس های ما که بخش تماس با ما نوشته شده است در ارتباط باشد و خواسته خودتان را که هم شامل خرید و یا تعمیر و یا تعویض و مشاوره درباره محصولات ال جی است را با ما در میان بگذارید ما رد اولین فرصت به خواسته شما جواب خواهیم داد.اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد لزومی به آوردن دستگاه به محل نمایندگی نیست،

تعمیرگاه مرکزی ال جی دارای مجوز رسمی و پروانه کسب معتبر از اتحادیه فروش محصولات خانگی است و کادری مجرب دارد که آموزش های ویژه ای را برای تعمیرات و کار با محصولات ال جی سپری کرده اند و آماده ارائه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع محصولات لوازم خانگینمایندگی رسمی ال جی می باشند.

 منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.